Re: Załamujący czas uruchamiania

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 10:30:14 MET DST

Piotr Krzyżański pisze:

> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości

> To nie są błahe błędy, dla mnie pierwsi 'podejrzani'

Te pciide i atapi to faktycznie coś podejrzanego, aczkolwiek z tym
adildr.sys - od zawsze był z nim problem jak tylko sie zainstalowało
Neostradowe sterowniki do sagema.
MSSQL przeinstaluje, zobaczę czy pomoże.
Ale z PCIIDE nie ma pomysłu... utworze punkt przywracania i będę kombinował.
Ewentualnie jak coś będzie innego jak rozwiązać to chętnie przeczytam.