Vista i problem z drukowaniem z IE7

Autor: RM <rmajcher_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 21:00:40 MET DST

Od pewnego czasu nie mogę drukować z poziomu Internet Explorera 7 pod Vistą.
Pojawia sie komunikat "Program przestał działać poprawnie z powodu
wystąpienie problemu. System Windows zamknie program i powiadomi Cię, jeżeli
istnieje dostępne rozwiązanie." Windows jednak mnie nie powiadamia :) Czyżby
nie było na to rozwiązania?
Nie instalowałem żadnych niestandardowych dodatków do IE. Powyłączałem
wszystkie oprócz Pomocnika rejestracji usługi Windows Live i Shockwave Flash
Object.
Jest na to jakieś rozwiązanie?
Pozdrawiam
RM