Re: shourtcut

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 20:55:07 MET DST

Dnia Sat, 12 Apr 2008 10:27:25 -0700 (PDT), jms1505@gmail.com
napisał(a):

> posiadam antywirus, mam uprawnienia administratora i windows vista.

I od tego trzeba było zacząć. W Windows Vista import plików .reg do
rejestru jest możliwy jedynie po podniesieniu sobie uprawnień, bo bez
tego nawet administrator nie ma w tym systemie pełni praw. Proponuję
wpierw uruchomić regedit.exe korzystając z opcji "Uruchom jako
administrator" spod prawokliku i w nim zaimportować w/w pliczek. Wtedy
się uda.

Inne rozwiązanie to uruchomienie drugiej kopii explorer.exe również tą
opcją spod prawokliku i w nim zaimportowanie dwuklikiem pliku .reg.
Przedtem jednakże należy wejść w Opcje Folderów, zakładka Widok, i
zahaczyć opcję "Uruchom okna folderów w osobnych procesach".

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/