Re: co to za siec ?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 09:03:24 MET DST

Andrzej P. Wozniak pisze:
> Osoba podpisana jako Luke <paranid@poczta.onet.pl> w artykule

> Owijasz w bawełnę, żeby ukryć prawdę, że nie szukałeś? Kiedy na serwerze
> Onetu zlikwidowali grupę pl.comp.sieci.bezprzewodowe?

nie mam pojecia, moze miesiac, moze rok temu. moj thunderbird jej nie
widzi. tylko linux sieci

> Otwarta dlatego, że się rozgłasza czy jest bez szyfrowania?
jest widoczna, jest bez szyfrowania

> Powinien pobierać, jeśli ma włączone DHCP, ale chyba nie bardzo mu to idzie.

> Przecież napisałeś, że macie i niżej też tak piszesz. Zdecyduj się.

ikonka pokazuje i informuje, ze jestesmy polaczeni. ikonka w trayu.
oprogramowanie wrzucone do lenovo r61i tez informuje, ze polaczenie
zakonczylo sie sukcesem. tylko, ze bez sukcesu koncza sie proby
obejrzenia jakiejkolwiek strony np.

> Chyba równorzędne.

no literowka.

> Zdecyduj się, czy to adres IP z puli prywatnej 192.168.x.x, czy adres link
> local z puli 169.254.x.x. W pierwszym przypadku dostajesz adres z serwera
> DHCP, w drugim przypadku nie masz dostępu do serwera DHCP i system sam
> przydziela sobie adres.
pomylka adres 169.

> Chyba jakoś zabezpieczona, skoro nie masz do nie dostępu. Być może firewall
> pozwala tylko na połączenia z konkretnych MAC lub IP.
moze i dlatego sie pytam.

> A jak znajdziesz otwarty samochód sąsiada, to też będziesz chciał pojeździć?
> ;-P

to nie tak, bo siec nazywa sie blabla spot, wiec pomyslalem, ze to
wlasnie jakis darmowy spot, ktory stworzyla pobliska biblioteka, czy cos
w ten desen.