Re: Odporność na wirusy ...

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 22:46:27 MET DST

Osoba podpisana jako Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> w artykule
<news:16b0smo6m5piu.dlg@kwinto.prv> pisze:

> Nie tyle zgubiłem, ile go nie znam, bo nie używam FF.

Podałeś oceny dwóch programów, ale źródłem wsparłeś tylko jeden. Bez
długiego szukania mogłeś odwołać się do innych linków znalezionych za pomocą
Wikipedii, np. do tego:
<http://developer.mozilla.org/devnews/>, a stamtąd tylko krok do tego:
<http://dbaron.org/log/20080406-acid3>, gdzie jakoś nie widać zaangażowania
developerów Firefoxa w wyścig na benchmarki.

> Link podałem, gdyż a/ pisałem o betach a nie o pełnych wersjach,

Dopiero jak podałem link do Acid3, zrobiłeś unik na bety. Przedtem nic o
betach nie pisałeś.

> b/ ostatnie bety Opery 9.50 zachowują się najzupełniej poprawnie,
> i c/ wolę niedopracowaną betę z ~10-krotnie szybszym rysowaniem grafiki,
> ~5-krotnie szybszym scrollowaniem ekranu i ~3-krotnie szybszym
> uruchamianiem i zamykaniem, niż stabilną ale wolniejszą wersję.

Czy to jest ta beta z silnikiem szybkim, bo celowo okrojonym? To może
zrezygnować z IE7 na rzecz IE5.5, bo też jest szybszy i lepiej przechodzi
Acid3?
Dlaczego ignorujesz ZU, który nie jest w stanie ani nawet nie zamierza
pilnować wszystkich niedorobionych aplikacji? Co mu przyjdzie z używania
wywalającej się bety, jeśli nie zgłasza błędów developerom?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)