Re: Podłączenie dwóch komputerów i udostępnienie internetu

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 17:49:03 MET DST

> Mnie się zdarzyło nieraz, wtedy otwieram drzwi klamką i wyjmuję klucz

Drzwi zamknięte na klucz, a klucz w środku ;-)

<historyjka z dzieciństwa>
Wujek miał zegar, taki z wahadłem, wysoki stojący na podłodze. Drzwiczki od
wahadła zamykał na klucz, bo w środku trzymał strzelbę. Klucz od zegara
trzymał w zegarze - na małej półce za cyferblatem. Pewnego razu ktoś
szturchnął zegarem, czy doszło do innego wstrząsu ;-) i klucz wpadł do
środka, do zamykanej przezeń przestrzeni.
</historyjka z dzieciństwa>

--
Azarien