Re: Legalny system, nielegalna instalka

Autor: Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 07:25:27 MET DST

On 8 Kwi, 21:06, "news.onet.pl" <buh...@poczta.onet.pl> wrote:
> Po przywroceniu systemu jest na nim zainstalowane mase smieci i
> niepotrzebnych programow, ktore przy starcie powoduja straszne "mulenie" i
> kazdy uruchomiony wtedy program zawisa na minute a czesto dluzej...
> Co ciekawe ich odinstalowanie nie poprawia sytuacji tak, jak zainstalowanie
> czystego systemu i samodzielne zainstalowanie tego co trzeba.

Mnie by się nie chciało robić świeżej instalki systemu, pogrzebałbym w
msconfig, popatrzył jakie usługi działają etc. No i oczywiście
powywalałbym 3/4 śmieci od HP.

> Oczywiscie HP nie chce slyszec o dostarczeniu mi czystej wersji systemu, za
> ktory przeciez zaplacilem :/

A to ciekawe, ja słyszałem, że mają obowiązek wysłać Ci płytkę
instalacyjną systemu jeśli sobie zażyczysz (bo np. wirus zjadł
partycję recovery). Ale sprzedaję tę informację za tyle za ile ją
kupiłem.

> Czy w takim razie, jesli sciagne sobie obraz identycznej wersji systemu (np.
> z emule) i podczas instalacji podam klucz produktu z naklejki, czy bede mogl
> go aktywowac i normalnie uzywac?

Tak, taki system będzie nieodróżnialny od oryginalnego, pod warunkiem,
że w tym co ściągniesz na emule nie będzie jakichś niespodzianek (a
takie ryzyko, co prawda niewielkie, ale jest).

> I drugie pytanie - co z identyfikatorem produktu?
> Czy po zainstalowaniu systemu ze sciagnietego obrazu, bedzie taki sam jak
> ten w chwili obecnej?
> (jak bedzie inny, to moze byc problem z aktywacja)

Nie będzie problemu z aktywacją, Nawet jeśli przez Internet się nie
uda, to telefonicznie aktywujesz bez problemu. Ew. poszukaj w
Internecie takiego progamiku WPA_Kill, który modyfikuje plik
winlogon.exe tak, że aktywacja nie jest potrzebna. Wadą tego
rozwiązania jest to, ze po instalacji SP3, który pojawi się lada
dzień, programik ten ponoć może nie działać i i tak będziesz musiał
aktywować w jakiś sposób.

MB