Re: hamster zamiast OE Power Tool

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 13:14:06 MET DST

Grzegorz Niemirowski w news:ftc6nn$ovj$1@opal.icpnet.pl
> Jest możliwe. Czy sensowne to już zależy od Twoich potrzeb. Być może
> potrzebujesz akurat te funkcje, które się duplikują.

wiadomo,ze nie.
potrzebuje pewnej jednej cechy serwerowej hamstera [pozostale "sie' pozna,
tez pewnie przydadza sie],wiec do oe powinien byc dostawiony h..
Oraz potzrebne sa sprawy podstawowe - cechy power toola, ktorych hamster nie
ma [jak opisano to w watku wyraznie], stad moje pytanie o techniczna
mozliwosc dolaczenia do oe i power toola,i hamstera.
A czy hamster ma wsrod swoich mozliwosci i te dublujace pewne mozliwosci
power toola, to inna sprawa. nie znam,nie wiem, Ty znasz, Ty
wiesz,mozliwe,ze cos sie zdubluje.
wniosek prosty: pewnie albo oe+power tool+h, albo tbat+gUtils+h.