Re: hamster zamiast OE Power Tool

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 01:09:01 MET DST

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
> Lepiej znajdź czas na dopracowanie wersji dla Visty. A jak będzie Ci się
> nudzić to dopisz jakieś proste procedurki z użyciem esentutl, żeby
> ludzie nie musieli zaś ściągać WMUtil od siakiś hamerykańców :-).

Wersję dla Visty już zacząłem. Nie wiem jednak kiedy znajdę czas na jej
dokończenie. Nie używam Visty na codzień więc nie jest mi aż tak potrzebna,
rzadko też dostaję taki request od innych ludzi. Jest jeszcze taki motyw, że
OEPT jest napisany w VB6 co uniemożliwia tworzenie wielu funkcji.
Przepisanie na C++ byłoby bardzo pożądane ale także czasochłonne. W ogóle to
trzeba by też supportować Windows Live Mail...
A ten hamerykaniec to nie jest siakiś hamerykaniec tylko też MVP, nawet
znany mi osobiście :)

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/