Re: Odporność na wirusy ...

Autor: Tomy M. <tomy_at_tomy.webd.pl>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 22:56:58 MET DST

news:ie0kf2164r0q.dlg@kwinto.prv...
> Dnia Sun, 6 Apr 2008 21:52:42 +0200, Tomy M. napisał(a):

> No to trzeba rozejrzeć się za Vistą.

Hmmmm... Po prostu pamiętam czasy gdy WINDOWS XP
nie dało się gołego podłączyć do Internetu w ogóle.
(od razu łapał dziadostwo, a paprawki w necie były,
więc to było błędne koło).

> Wyrazy współczucia. Też o tym kiedyś myślałem, ale wiesz, ciężko się
> czyta pocztówki na Gwiazdkę ;-).

Tak serio to takie pierodoły się teraz linkiem wysyła.

> Uhm. Zapewne pliki .pdf, .doc, .xls badasz hexedytorem przed otwarciem z
> tego pena? ;-)

PDF = szansa złapania wirusa/robaka jest minimalna nie zależy
generalnie od systemu lecz od Adobe.

DOC. XLS. i całej reszty oprogramowania Microsoft nie używam w ogóle.
Nie używam również edytorów tekstu, arkusze kalkulacyjne tworzę
w zupelnie innym oprogramowaniu, mało znanym i niech tak pozostanie :-)
(podania, oświadczenia i umowy itp. piszę w Corelu)

> P.S. Niestety musisz się liczyć także z brakiem dostępności nowoczesnych
> technologii i oprogramowania. .Net Framework chyba jeszcze wypuszczają
> na W2k,

To dobrze

>ale IE7 już na nim nie zainstalujesz.

Musiałbym chyba zwariować by to dziadostwo instalować. Przykro mi
że mam taką opinię o IE ... ale jestem raczej lisowaty :-)