Re: Chcę założyć partycje, a XP mi proponuje tylko woluminy (na nowym dysku SATA)

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Fri 04 Apr 2008 - 18:38:54 MET DST

Windowsowy help mi pomógł (chyba pierwszy raz w życiu :-)

a.. Powrót do dysków podstawowych.
Po konwersji dysku podstawowego na dynamiczny [to własnie uczyniłem
niechcący] nie można ponownie zmienić woluminów dynamicznych na partycje.
Można natomiast usunąć z dysku wszystkie woluminy dynamiczne, a następnie
użyć polecenia Konwertuj na dysk podstawowy.

Sorry za zawracanie gitary.
Doszedłem do tego pomału, bo klikałem prawą myszką w obszarze prostokąta,
a nie kwadrata z typem dysku.

latwt