Chcę założyć partycje, a XP mi proponuje tylko woluminy (na nowym dysku SATA)

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Fri 04 Apr 2008 - 18:28:49 MET DST

Witam,

Podłaczyłem nowy dysk SATA (przez e-SATA), wszedłem, jak zawsze,
w Narzędzia administracyjne, zarządzenie dyskami,
włączył się automatycznie jakiś kreator, zgodziłem się na "inicjację"
dysku i nie czytając dokładnie :( zgodziłem się też chyba na coś
głupiego, bo... teraz ten dysk jest rozpoznawany tam jako
"dynamiczny" (a nie "podstawowy") i nie ma opcji tworzenia
na nim normalnych partycji (podstawowej, rozszerzonej, itd...),
a tylko jakieś dziwne "woluminy" (dostępny tylko tyo "prosty").

Czy da się to jakoś odkręcić narzędziami systemowymi,
czy muszę się uciec do innych metod?

Dzięki,

latet