Re: Stan uspienia - identyfikacja procesu

Autor: Oli <Olisadebe_at_aol.com>
Data: Fri 04 Apr 2008 - 12:24:29 MET DST

Artur Grdeń napisał:

> Może masz jakieś urządzenie podłączone do komputera, które powoduje jego
> wybudzenie/włączenie. Lub może jakiś sygnał przychodzi do karty
> sieciowej
Tak to karta sieciowa!. Zgodnie z sugestią Arka wyłączyłem jej prawo
wzbudzenia komputera. Pomogło.

> Pewnie w tle masz uruchomiony jakiś program, który cały czas pracuje i
> korzysta z dysków twardych, zatem system ich nigdy nie wyłączy.

W tle pracował nero, Open Office, Zone Alarm. Wszystkie procesy
wyłączyłem. Jest też Arcavir - dezaktywowałem wszystkie akcje,a za radą
pomocy technicznej usunąłem zapis raportów oraz całkowicie
wyeliminowałem uruchomienie Arcavira przy starcie. W setupie -power
wszystko na enable. I nic. Komputer sie nie wyłącza sie bo ...( co
zauważyłem nieco za póżno) co jakiś coś grzebie na dysku ( kontrolka
ledwie sie zaświeci lub niekiedy na co najmniej 0.5 sek), Tylko co ? .
Wszystko jest wyłączone!!.

Problem nowy : jaki proces zapisuje coś na dysku. Czy istnieje jakaś
metoda zidentyfikowania procesu ( a potem usuniecie go), który jest
odpowiedzialny za zapis na dysku

--
    Oli