Re: Stan uspienia - dołaczam się

Autor: Oli <Olisadebe_at_aol.com>
Data: Fri 04 Apr 2008 - 12:24:24 MET DST

  Arek napisał:

> Wejdź do "Menadżera urządzeń" i sprawdź "Właściwości" każdego urządzenie. Jeśli
> posiada zakładkę "Zarządzenie energią", to wyłącz opcję "Zezwalaj temu
> urządzeniowi na wyprowadzanie komputera ze stanu wstrzymania".

Komputer jest spięty z drugim w siec lokalną przez router. Mimo braku
aktywności połączenia to ten drugi komputer wzbudza ten mój ( po
wyłączeniu zasilania routera, po uśpieniu już nie wstawał).
Zgodnie z twoją sugestią wyłączyłem zezwolenie karcie sieciowej i na
wszelki wypadek myszy, zostawiając tylko klawiaturę. Działa !!
Dziękuję za wskazówki

Pozdrawiam,

--
    Oli