Vista - zarządzaine pamięcią

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 13:28:06 MET

Może juz temat był ale w archiwum nie znalazłem. Problem jest taki, że zaraz
po uruchomieniu kompa jak włącze menadżera zadań to obserwuję że ilośc
wolnej pamięci ram maleje aż do 0 i zżera to bufor systemu. W tym czasie
dysk ciągle pracuje. Mam wrażenie że system zabiera sobie całą wolną pamięć
i dopiero potem przydziela to uruchamianym programom. Czy tez macie tak czy
tylko u mnie tak jest i tak ma być? Komputer - laptop z Vistą Premium i 2 GB
RAM.