Re: Dyski SATA

Autor: <waldit_at_gmail.com>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 12:41:50 MET

On 30 Sty, 11:32, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> W tym przypadku chodzi o ACPI. Niektóre mostki SATA zgłaszają
> swoje istnienie i parametry za pomocą ACPI i wtedy mogą zostać
> wykryte i obsłużone przez uniwersalny sterownik.
>
> AHCI później wkracza do akcji (lub nie, w zależności od
> ustawień BIOSu).

Gdzie się sprawdza w WinXP w jakim trybie pracuje dysk ?
W "Menedżer sprzętu" w gałęzi dysku nie ma nic konkretnego.
Przeniosłem partycję systemową GHOSTem na komputer
z dyskiem SATA II i teraz nie wiem dokładnie czy mam pełną
prędkość SATA czy jakiś wolniejszy tryb pracy (stary dysk
nie był SATA).

Waldi