Re: Niewidoczne dyski w XP ??

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 08:06:24 MET

In news:fnme56$qu7$1@inews.gazeta.pl,
*Tomasz * <scalac@WYTNIJ.gazeta.pl> typed:
> Witam,
>
> Mam pytanie odnośnie ukrycia partycji w XP. Chodzi mi o to, że na PC mam 8
> userów, każdy ma swójn własny login, oddzielą partycję o uprawnieniach
> tylko konkretnego usera. Wynik jest taki, że user nie ma dostępu do innych
> partycji innych użytkowników ale chciałbym dodatkowo zrobić aby po
> zalogowaniu nie widział innych dysków userów. Jak to można zrobić ?
> Czytałem opisy o utworzeniu w rejestrze ukrycia dysku/napedu.

Uruchom edytor rejestru i przejdz do klucza:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
i wstaw wartosci NoViewOnDrive oraz NoDrives
http://groups.google.pl/group/ms-news.pl.win9x/msg/a49912d41f0dc74b
lub GPO i tam wykonasz to samo jak wyżej.
Jest to tylko "proteza" bo doświadczony user dostanie sie do partycji np.
przez men, plików Total commannder itd..