Niewidoczne dyski w XP ??

Autor: Tomasz <scalac_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 06:38:46 MET

Witam,

Mam pytanie odnośnie ukrycia partycji w XP. Chodzi mi o to, że na PC mam 8
userów, każdy ma swójn własny login, oddzielą partycję o uprawnieniach tylko
konkretnego usera. Wynik jest taki, że user nie ma dostępu do innych
partycji innych użytkowników ale chciałbym dodatkowo zrobić aby po
zalogowaniu nie widział innych dysków userów. Jak to można zrobić ?
Czytałem opisy o utworzeniu w rejestrze ukrycia dysku/napedu.