VPN

Autor: Leon <roberttrubas_at_poczta.onet.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 00:07:16 MET

Witam

Mam zamiar uruchomic VPN (PPTP) na serwerze W2K3 Std. Jest to serwer
terminali na ktorym pracuje ok 20-30 uzytkownikow, chce zabezpieczyc te
polaczenia przez VPN jednak nie bardzo sie orientuje czy moje lacze wyrobi -
DSL 4Mbit. Czy polaczenie VPN przez samo zestawienie rezerwuje dla siebie
jakies pasmo? Jesli tak to ile? Do tej pory przy tej przepustowosci nie ma
problemow z praca, czy zestawienie VPN'a widocznie zwolni prace terminalowa?

--
Pozdrawiam
Leon