Re: Vista - klikanie w ikony

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 28 Jan 2008 - 17:04:37 MET

In news:Xns9A3384F86F988abed58igo1wrocpl@127.0.0.1,
*ab* <abed58@igo1.wroc.pl> typed:
> [...]
> byłoby fajnie, gdyby nie drobiazg. Otóż gdy mam dwie ikonki dość
> blisko siebie (przykład pod poniższym linkiem)
> http://www.alfabeta.terramail.pl/2ikony.jpg
> to klikając w lewą ikonkę "skrót 1", w obrazek, zaznacza się
> ikonka prawa, czyli sąsiednia. Gdy klikam w "skrót 1", w podpis,
> jest ok i zaznacza mi ikonę właściwą, lewą. To tak jakby mimo
> wstawien klasycznego Windows nadal czuł tę przestrzeń zajmowaną
> przez szerokie kafle Visty. Jest na to jakiś sposób? Może gdzieś
> da się ustawić, aby brał to w co klikam a nie w sąsiada.

Masz za blisko siebie ustawione ikonki.
PPM na pulpicie/ persolnalizuj/ kolor i wyglad/ na dole kliknij "otworz
wlasciwosci wygladau klasycznego/ zaawansowane/ w okienku znajdz ikonki -
rozmieszczenie w poziomie i pionie - ustaw na np. 43

> I sprawa druga. Pod prawym klikiem w ekran wybrałem "ikony
> klasyczne", bo najbardziej mi wielkością przypominają te, które
> dotychczas używałem. I tu niespodzianka, bo o ile same ikony są
> ok, o tyle nakładka w postaci strzałki skrótu w lewym dolnym
> rogu jest bardzo duża, bo pewnie miała pasować do wielkich ikon.
> Czy jest gdzieś możliwość ustalenia wielkości tej "strzałki"?

To jest zaszyte w pliku Shell32.dll, (29)
Jeśli chcesz to zmienic na mniejsza ikonke strzalke tozmodyfikuj plik np. za
pomocą programu reshacker, restorator sa na http://windows.home.pl
Natomiast całkowite pozbycie się strzałki usun z Rejestru
wartość "IsShortcut" (w prawym oknie) z kluczy:
HKEY_CLASSES_ROOT\lnkfile
HKEY_CLASSES_ROOT\piffile
HKEY_CLASSES_ROOT\InternetShortcut