Vista - klikanie w ikony

Autor: ab <abed58_at_igo1.wroc.pl>
Data: Mon 28 Jan 2008 - 13:03:36 MET

Zainstalowałem Vistę i uprawiam ją tak, aby przypominała
normalnego Windowsa, bez bajerów Visto-podobnych. Ustawiłem
m.in. kompozycję "klasyczny Windows". Dzięki temu mam normalne
ikony a nie te szerokie kafle. Po prawym klikiem w ekran
ustawiłem widok "ikony klasyczne" i zlikwidowałem
autorozmieszczanie oraz dociąganie do siatki. No i wszystko
byłoby fajnie, gdyby nie drobiazg. Otóż gdy mam dwie ikonki dość
blisko siebie (przykład pod poniższym linkiem)
http://www.alfabeta.terramail.pl/2ikony.jpg
to klikając w lewą ikonkę "skrót 1", w obrazek, zaznacza się
ikonka prawa, czyli sąsiednia. Gdy klikam w "skrót 1", w podpis,
jest ok i zaznacza mi ikonę właściwą, lewą. To tak jakby mimo
wstawien klasycznego Windows nadal czuł tę przestrzeń zajmowaną
przez szerokie kafle Visty. Jest na to jakiś sposób? Może gdzieś
da się ustawić, aby brał to w co klikam a nie w sąsiada.

I sprawa druga. Pod prawym klikiem w ekran wybrałem "ikony
klasyczne", bo najbardziej mi wielkością przypominają te, które
dotychczas używałem. I tu niespodzianka, bo o ile same ikony są
ok, o tyle nakładka w postaci strzałki skrótu w lewym dolnym
rogu jest bardzo duża, bo pewnie miała pasować do wielkich ikon.
Czy jest gdzieś możliwość ustalenia wielkości tej "strzałki"?

--
Programy ezoteryczne:   http://abpro.of.pl
"Los Barwą Malowany" i "Życie z Reiki" - bestsellery książkowe