Re: Pytanie odnośnieważności licencji OEM.

Autor: [oktan] <habros_at_op.pl>
Data: Mon 28 Jan 2008 - 00:19:49 MET

Mariusz Kruk pisze:

> Ale niezgodność z prawem może orzec sąd, nie ty. Ty się zgodziłeś na tę
> umowę i co najwyżej możesz podważać sporne zapisy w sądzie.

To bedzie moja linia obrony , jesli ktos mnie oskarzy o bezprawne
uzytkowanie programu.

> Jest takie urocze.

Co jest urocze?

Ze zamiast "nie podoba mi sie , ze nie uzywasz polskich znakow
diakrytycznych" , po chamsku przekreciles znaczenie slowa z mojego newsa?

--
"W demokracji większość wysiłków wszystkich partii idzie na udowodnienie
  że inne partie nie potrafią rządzić. A przecież to oczywiste."