Re: Pytanie odnośnieważności licencji OEM.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 28 Jan 2008 - 00:02:47 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "[oktan]"
>To i tak nie ma znaczenia. Z przyczyn technicznych , nie moge
>jednoczesnie nie zatwierdzic licencji i uzytkowac program.

Owszem.

>A po co mam atakowac MS? Olewam zapisy licencji , ktore uwazam za
>niezgodne z polskim prawem i tyle.

Ale niezgodność z prawem może orzec sąd, nie ty. Ty się zgodziłeś na tę
umowę i co najwyżej możesz podważać sporne zapisy w sądzie. (no, chyba
że uda ci się wynegocjować z MS, że ciebie one nie obowiązują).

>Wytlumacz mnie i wszystkim tutaj czemu uczepiles sie tego jednego
>slowka? Gdzie tkwi tajemnica?

Jest takie urocze.

>Czemu nie pierdzisz , ze jest "sprobuj"
>zamiast "spróbuj" "sie" miast "się"
>Jestes idiota? Nie zorientowales sie , ze nie uzywam znakow diakrytycznych?

Miłego życia.

--
[------------------------] Koniec  Świata  się zbliża wielkimi krokami.
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] Cytuję wypowiedź Pszemola na temat Hihota, i