Re: Pytanie odnośnieważności licencji OEM.

Autor: [oktan] <habros_at_op.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 17:42:21 MET

Mariusz Kruk pisze:

> Prawo autorskie tworzy taką ACL-kę. Domyślną regułką wykonywaną w
> przypadku braku innych regułek jest, że prawa do utworu (w tym wypadku
> programu) nie masz.

Place i nie mam zadnego prawa - ciekawe , ciekawe.

> Dopiero właściciel praw autorskich może ci udzielić
> licencji (stworzyć wpisy w ACL-ce) pozwalającej na używanie
> oprogramowania.

Nie.
Wlasciciel oprogranmowania proponuje/zastrzega zasady na jakich bede
uzytkowal oprogramowanie.

Sprobuj na chwile uwolnic swoj intelekt i zastanowic sie czy sa w ogole
jakiekolwiek ograniczenia dla takich ACL-ek , czy sa rzeczy ktorych MS
nie moze tam umiescic? Zastanow sie jakie to moga byc wpisy. Pozniej juz
z gorki.

> PS: W sadzie możesz co najwyżej jabłek nakraść. Od kwestii prawnych są
> sądy.

Tam jest napisane "sąd" tylko niestety ty nie jestes za kumaty.

--
"W demokracji większość wysiłków wszystkich partii idzie na udowodnienie
  że inne partie nie potrafią rządzić. A przecież to oczywiste."