Re: XP OEM - naklejka na obudowie

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 12:43:30 MET

"eMeS" napisał:

> Zmieniłem obudowe komputera. Naklejka z kluczem XP OEM
> przylepiona na starej obudowie nie daje sie oderwac w ten sposob
> by jej nie uszkodzic. Czy pozostaje mi trzymac gdzies w piwnicy
> stara obudowe czy jest moze jakis inny sposob aby naklejka
> znalazła sie na nowej obudowie?

Nie no, litości, nie róbmy z tej parszywej naklejki jakiegoś Wielkiego
Fetysza, któremu należy oddawać cześć i składać dziewice w ofierze! Przepisz
sobie ten kod z naklejki, kartkę włóż tam gdzie masz nośnik, dowód zakupu i
książeczkę i ciesz się legalnością systemu. Jeśli starą budę chcesz sprzedać
lub wyrzucić, to usuń z niej tę naklejkę w mniej lub bardziej brutalny
sposób. Jeśli jednak chciałbyś ją koniecznie odzyskać, to przejrzyj
archiwum - były tu kiedyś podawane metody z użyciem żyletek, gorącego
żelazka, Straszliwych Zaklęć, pary z czajnika, piłki do metalu i takich
tam...

JoteR