udostepnianie polączenia z netem pod vista

Autor: Firma Komputerowa MAJBAIT <majbajt_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 12:21:57 MET

Hejo !
Mam pewien problem z ukochaną Vistą ,a głównie z mozliwością udostepnienia
połączenia internetowego po Lanie. Przy każdej próbie ustawienia
udostępniania tego połączenia otrzymuje na koniec taki oto komunikat
"Niemożna wlaczyc dostepu wspoldzielnegoWystapił nieokreślony błąd Numer
błędu 0x80004005". Robiłem to wiele razy pod Xp-kiem i nie maiałem zadnych
problemów. Wcześniej potraktowałem system Tweak Vistą zdejmując durne
zabezpieczenia itp.

Pomóżcie co mam zrobić ?