Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: [oktan] <habros_at_op.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 00:29:30 MET

Konrad Kosmowski pisze:

> To dla opornych, zaczniemy od słownikowej definicji:
>
> móc
> 1. ??być w stanie coś zrobić??
> 2. ??mieć prawo do czegoś??

> Oczywiście mówimy tutaj o punkcie drugim. Technicznie możesz używać i będzie
> działać (punk pierwszy) legalnie to ew. kontrola będzie kolejno pytała Ciebie o
> licencję programu, która zezwala Ci go używać (w której autor dzieła Ci na to
> pozwala).

Nie jestem oporny tylko pomagam ci wejsc na wlasciwy tor.

Wlasnie o te kontrole mi chodzi.

Poki co policja , sady , prokuratura w Polsce stoja na strazy prawa
stanowionego a nie licencji firm kapitalowych.

Kto powienien roztrzygnac czy uzywam oprogramowania zgodnie z prawem
(nie licencja!)?

Oczywiscie sad.

Na jakiej podstawie?

Na podstawie znajomosci polskiego prawa.(nie licencji!)

Jesli sad nie znajdzie znamion bezprawnosci MS moze mi ...

--
"W demokracji większość wysiłków wszystkich partii idzie na udowodnienie
  że inne partie nie potrafią rządzić. A przecież to oczywiste."