Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 23:40:06 MET

** [oktan] <habros@op.pl> wrote:

> Co znaczy "nie mozesz"? Poruszaj sie bardziej w konkretach.

To dla opornych, zaczniemy od słownikowej definicji:

móc
1. ??być w stanie coś zrobić??
2. ??mieć prawo do czegoś??

Oczywiście mówimy tutaj o punkcie drugim. Technicznie możesz używać i będzie
działać (punk pierwszy) legalnie to ew. kontrola będzie kolejno pytała Ciebie o
licencję programu, która zezwala Ci go używać (w której autor dzieła Ci na to
pozwala).