Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 17:10:44 MET

Konrad Kosmowski wrote:

> http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oszust
> oszust ??mężczyzna świadomie wprowadzający kogoś w błąd??

A osoby wprowadzające w błąd obsługę klienta MS mówiąc, że płyta główna była
wymieniona na gwarancji, gdy tymczasem była modernizowana?

> Zdajesz sobie sprawę z tego, że oszust to niespecjalnie odpowiednie
> słowo? Jeżeli chcesz dać upust swoim negatywnym uczuciom to lepiej
> napisz o kanaliach. :)
>
> Np. tak: "podłe zawszone kanalie i wredne ścierwa używające MS
> Windows wbrew licencji, zwyrodnialce i moralnie zgnili podludzie,
> dzisiejszy odpowiednik ubecji, gestapo i innego szamba".

Jeśli będę miał potrzebę rzucenia wiązki pod adresem piratów, oszustów i
innych kanalii, na bank zgłoszę się do Ciebie :)

> Się przenieś w czasie jak Ci nie odpowiada. :)

Pożycz swoją maszynę, moja się popsuła ostatnio :) Jakbym wiedział, że dziś
się dwa razy z konia posypię, to bym na pewno Niwy nie brał :P

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!