Re: Real VNC - bez hasła

Autor: kajus44 <kajus44usunto_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 11:15:16 MET

Dnia 26 Jan 2008 04:16:21 +0100, ...piit... napisał(a):

> 3. Przez sieś lokalną łączę się z VNC server podają nazwę komputera. Jak
> połączyć się z nim przez internet? Domyślam się, że trzeba podać adres IP...
>
> 4. ...ale jak sprawdzić jaki mam adres IP? A mam IP (chyba) dynamiczne
> (internet z multimedia).

ściągasz malutki programik ze strony no-ip, który łaczy się z ich serwerem
i uaktualnia co jakis czas (ustalony przez Ciebie) wiadomość jakie masz
aktualnie IP, a Ty sobie sprawdzasz na przykład whois xxx.no-ip.info i masz
IP w formie aaa.bbb.ccc.ddd czyli takiej jaką akceptuje VNCviewer (chociaż
nie sprawdzałem szczerze mówiąc czy po wpisaniu w viewera adresu w formie
xxx.no-ip.info bez bawienia się w zamianę na numeryczne zabangla, może ktoś
sprawdzić?)