Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Piotr \ <charvel_at_l0c4lh03t.link.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 22:59:50 MET

adym pisze:
> Witam,
> gdzies wyczytałem, ze przy aktywacji windowsa z licencją OEM pobierane
> sa numery plyty glownej na ktorym jest zainstalowany i nie ma mozliwosci

To ktoś głupot nawypisywał w tym co czytałeś - nie ma czegoś takiego jak
"numer płyty głównej"
Składniki które mają wpływ na aktywacje systemu to:

- typ/model procesora
- numer seryjny procesora
- wielkość pamięci ram
- kontroler ide
- kontroler scsi
- dyski twarde
- cd-rom
- numer seryjny partycji z win
- mac adres
- karta graficzna

W zależności od tego ile z tych komponentów ulegnie zmianie, wymaga lub
nie jest ponowna aktywacja.
Zmiana płyty głównej wcale nie musi się wiązać z ponowną aktywacją.