Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: <radekp_at_konto.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 18:20:12 MET

Fri, 25 Jan 2008 17:56:52 +0100, w <fnd4ci$6u6$1@news.dialog.net.pl>, "Wojciech
\"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał(-a):

> Jeśli chodzi o licencje OEM, to według Microsoftu komputer = płyta główna.
> Windows jest przywiązany do płyty głównej, jeśli ją zmienisz, to musisz
> kupić nową licencję (ja obecnie mam tak samo).
>
> Trzeba niestety nauczyć się myśleć i wydać 300 lub 600 zł więcej na system
> *raz* zamiast po 300 za każdym razem po modernizacji komputera.

Niekoniecznie.

1. Jeżel ktoś samodzielnie złożył sobie komputer, to jest wg licencji
Producentem i może aktywować do woli.

2. Kupiec egzemplarza licencji nie zawierał żadnej umowy licencyjnej z MS, więc
nie musi zwracać uwagi na zapisy licencyjne.

3. AFAIK MS aktywuje telefonicznie wszystko jak leci.