Re: pulpit zdalny - remote desktop commection

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 13:18:30 MET

Dnia 25 Jan 2008 00:33:39 +0100, ....piiit.... napisał(a):

> Jak "dodać" do moich kont które utwożyłem bez haseł?
> Ale konieczne tak aby nie tżeba było wpisywać hasła podczas logowania do
> windowsa?

Może lepiej załóż na nie hasła, zamiast luzować ograniczenia systemowe.
Zaś autologowanie na konto z hasłem w prosty sposób rozwiążesz przy
pomocy polecenia "control userpasswords2".

> I jeszcze jedno: czy można i jak założyć konto w XP/2000 o
> nazwie "Administrator"?

Takie ukryte konto już istnieje w systemie. W XP Home jest dostępne
tylko w trybie awaryjnym.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/