Win2003 + Vista + drukarka sieciowa

Autor: ab <abed58_at_igo1.wroc.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 12:34:11 MET

Mam następujący problem. Jest lokalny serwer z systemem Windows
Server 2003. Do serwera jest fizycznie podłączona w porcie usb
drukarka HP Color LaserJet 2605. Podłączone do serwera komputery
z WinXP korzystają z drukarki poprzez ten serwer. I do tego
miejsca wszystko jest ok, drukarka drukuje z każdego komputera
w sieci.

Teraz chcę przyłączyć do serwera nowy komputer, z systemem
WinVista. I tu z drukarką są schody. Podpięcie się pod obsługę
drukarki na serwerze nie wchodzi w rachubę, bo tam zainstalowane
drajwery dopuszczają tylko 2000/XP/2003 i Vista się nie
załapuje. Uaktualnianie drajwerów dla 2003 nic nie zmieniło, bo
nadal brak Visty. Ale jednocześnie dla samej Visty na stronie
www HP są drajwery, tyle, że do zainstalowania lokalnie. Po
zainstalowaniu lokalnie (komputer z Vistą) tej drukarki jest ona
widoczna i można drukować.
Jak dodać do Win2003 drajwery Visty, aby serwer mógł Vistę
obsłużyć? Lub jakakolwiek inna sztuczka, byle drukarka na Viście
była obsługiwana sieciowo.

--
Programy ezoteryczne:   http://abpro.of.pl
"Los Barwą Malowany" i "Życie z Reiki" - bestsellery książkowe