Re: w2k i xp na jednej partycji

Autor: miram <miramo_at_op.pl>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 21:55:50 MET

Kacper Lis pisze:

> Zajrzyj na:
> www.enter.pl/archiwum/tekst.asp?p=2001/05/klub_sasiedzi.htm
> www.enter.pl/archiwum/tekst.asp?p=2001/06/klub_zgodni.htm
>
> Co prawda jest to o windows 98 i 2000 (u mnie na 90 mhz działa), powinno
> być tak samo. Instaluj programy tak jak w "klub sąsiedzi", czyli instaluj
> pierw na jednym systemie w jednym katalogu, a następnie w drugim systemie w
> tym samym katalogu. Oszczędzisz dużo miejsca.

> Skoro komputer ma być do biura to lepiej żeby oba były NTFS.

> Tak. Miałem win98 na fat32 i 2000 na ntfs w jednym komputerze.

> [...]
Bardzo dziękuję za uwagi, podstawowy system do pracy przewiduję W2k, XP
tylko do tych aplikacji które jedynie pod nim działają. Do tej pory
używałem PC na Duronie 700 z W98 i W2K, instalowanych na różnych
partycjach. Do pracy biurowej i obliczeń technicznych (poza kompilacjami
VLSI i obróbką filmów) w zupełności wystarcza. Na gry brak mi czasu.
Pozdrawiam wszystkich, Miram.