Re: nie mogę wyłączyć komputera

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 15:47:02 MET

In news:fn4a8t$po$1@news.onet.pl,
*PaweL* <lespaw@pocztakropkaonet.pl> typed:
> Witam grupowiczów
>
> Od niedawna nie mogę wyłączyć komputera z Win XP. Zawsze uruchamia się
> ponownie. I guzikiem na obudowie i "zamknij" z menu "start" - zawsze
> komputer włącza się ponownie.
> Gdzie szukać problemu?

Otwórz edytor Rejestru i dokonaj zmiany w kluczu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
DWORD "PowerdownAfterShutdown" = 1
oraz uruchom menadzer urzadzen-->Widok ->Pokaz ukryte urzadzenia-->
wlacz NT APM/Legacy Support, plus wlacz funkcje 'ACPI Support' w biosie.
lub
PP na pulpit-->właściwośc-->wygaszacz ekranu-->zasilanie-->zaawansowane
zarzadzanie energią (APM)--> zaptasz Włącz obsługę zaawansowane
zarządzanie energią

http://support.microsoft.com/kb/810903/pl
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;810903&Product=win2000
http://support.microsoft.com/kb/309283/PL/
http://windows.howto.pl/artykuly,windows-31-253-0.html
lub przeczytaj jak to wykonac --> slowo kluczowe ACPI
http://fuhperfekt.republika.pl/rejestr8/plug.html

lub
Wejdz do Menadżera urządzeń / Komputer / Jednoprocesorowy
Komputer z interfejsem ACPI i zmien go na "Komputer z zaawansowanym
interfejsem ACPI" a nie jak masz "Standard PC".
Zrestartuj komputer, wejdz do BIOS'u i włacz ACPI .. komputer
uruchomi sie bez potrzeby reinstalacji systemu.
lub
Można tez zastąpić hal.dll w system32 odpowiednią dll'ką z
płytki, z servicepackfiles: halacpi.dll, hal.dll, halapic.dll itp -
zmieniając nazwę na hal.dll.