Re: przestal dzialac suspend to RAM

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 18:17:44 MET

DooMiniK schrieb:

> Ja jestem prawie pewien, że to ten problem, szczególnie jak to grupa
> maszyn. Ten Compaq ma chyba na pokładzie kartę ATI.
> Swoją drogą - miałem dokładnie ten sam problem w swoim laptopie (na
> pokładzie nVidia). Aktualizacja sterowników (nie obyło się bez
> modyfiacji pliku *.inf) rozwiązała problem.
> A co do problemu - to rzeczywiście, może kogoś wkurzać taki stan
> rzeczy, szczególnie przy użytkowaniu laptopa w celach biznesowych.

No z aktualizacja sterownikow jest troche ciezko.

W tym laptopie jest niby karta Mobility Radeon 9200, i do takowej
sterownikow na stronie ATI nie ma - tzn. po uruchomieniu instalatora
mozna przeczytac, zeby drivery sciagnac ze stron producenta laptopa.

A na stronach HP sa drivery z 10 kwietnia 2005.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org