Re: przestal dzialac suspend to RAM

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 16:27:35 MET

Grzegorz wrote:
> Hello DooMiniK !:

> Automatyczna ????
> He he, chyba tylko :-D jeśli to będzie to ......
> Ja powyłączałem co się dało .....

Ja jestem prawie pewien, że to ten problem, szczególnie jak to grupa
maszyn. Ten Compaq ma chyba na pokładzie kartę ATI.
Swoją drogą - miałem dokładnie ten sam problem w swoim laptopie (na
pokładzie nVidia). Aktualizacja sterowników (nie obyło się bez
modyfiacji pliku *.inf) rozwiązała problem.
A co do problemu - to rzeczywiście, może kogoś wkurzać taki stan
rzeczy, szczególnie przy użytkowaniu laptopa w celach biznesowych.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,