Re: Komunikat po uruchomieniu XP: "Security..."

Autor: <batwings_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 17:02:21 MET

Problem rozwiązany :) Okno wywoływał program Ulead Video Studio 11
Plus. Widać to było po pierwsze po małej ikonce w pasku komunikatu, a
po drugie w drzewie ProcessExplorer przed i po naciśnieciu OK. Program
UVS 11 Preload (uvPL.exe), cokolwiek to miałoby być, przy auto
uruchamianiu wywalał błąd i znikał. Przez chwilę w ProcessExplorer na
początku widać było też znikające imapi (Image Mastering API) - nie
wiem, czy to ma jakiś związek z komunikatem. Ale z drugiej strony
imapi odpowiada za nagrywanie płyt, a z tego co czytałam, Ulead Video
Studio ma czasem z tym fantem problemy.

Podsumowując: ponieważ w programie nie mogłam znaleźć systemowych
ustawień, wywaliłam proces z autostartu za pomocą RegCleanera i dziwny
komunikat przestał się pojawiać :)

Być może takie okno może pojawiać się też w XP przy problemach z
innymi automatycznie uruchamianymi aplikacjami.

Pozdrawiam!