Re: Komunikat po uruchomieniu XP: "Security..."

Autor: <batwings_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 15:54:00 MET

> Po Uruchomieniu systemu od 2 tygodni mam takie okno z komunikatem:
> "Security: Informacje o zabezpieczeniach są nieprawidłowe lub zostały
> zmodyfikowane. Ten program zostanie zakończony."
>
> Pod tym jest przycisk "OK".
>
> Czy powinienem się bać? Czy to jakiś wirus albo coś podobnego mi się
> przyczepiło? Testowałem komputer Ad awarem i Spybotem - wszystko niby ok.

Ja mam dokładnie to samo, a system jest nowiusieńki (okno pojawiło się
po czterech dniach) Z początku myślałam, że padła zapora systemowa,
więc wyłączyłam ją i wgrałam Outposta, ale problem dziwnego komunikatu
nie został rozwiązany. Cały czas łamię nad tym głowę. Postaram się
podejrzeć, który z procesów w tym momencie siada. Ewentualną pomocą
nie pogardzę :) Dam znać, jak tylko znajdę rozwiązanie!