Re: Softwarowy UPS

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 17 Jan 2008 - 22:57:48 MET

Osadnik wrote:
>[...]
> A moze pytanie inne - co jest potrzebne by standardowa pamięć RAM
> podtrzymywała zawartość, bo w uproszczeniu mówi się że po zaniku
> napięcia pamięć RAM sie ulatnia.
> Wiec co? potrzymać określone na piecie? Czy to tylko zbyt duże
> uproszczenie. Swoją drogą - Nie można by zrobić UPS na 12V mieszczącego
> się w jednej lub dwóch kieszeniach 5,25"? I tak skonfigurować kabelkowo
> by np owy UPS nie zasilał niepotrzebnych urządzeń.

Akademicka, dziwna dyskusja... Ja rozumiem, że większość wynalazków
i wielkich odkryć powstała w wyniku tego, że ktoś nie wiedział,
że "tak się nie da", no ale to jest praktycznie awykonalne w domowym
PC. UPS jest tutaj rozwiązaniem i proponuję EOT :P

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,