Re: Softwarowy UPS

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 20:17:48 MET

Kajetan pisze:
> "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message

> Wydajnosciowe, a dokladnie synchronizacji RAMu z HDD on-line.
> Pamieci ktore trzymaja "zawartosc" mimo braku pradu sa albo zbyt wolne
> (FRAM),
> albo zbyt eksperymentalne (MRAM) albo jeszcze jakies inne, tylko ja sie
> nie znam (HGW-RAM :)
> Moze pomysl o laptopie?

Nie laptopa to mam - ale na laptopie ciężko montuje się video.

A moze pytanie inne - co jest potrzebne by standardowa pamięć RAM
podtrzymywała zawartość, bo w uproszczeniu mówi się że po zaniku
napięcia pamięć RAM sie ulatnia.
Wiec co? potrzymać określone na piecie? Czy to tylko zbyt duże
uproszczenie. Swoją drogą - Nie można by zrobić UPS na 12V mieszczącego
się w jednej lub dwóch kieszeniach 5,25"? I tak skonfigurować kabelkowo
by np owy UPS nie zasilał niepotrzebnych urządzeń.