Re: Limit polaczen w LAN?

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 01:28:14 MET

> 10 połaczeń w XP Pro - zwiekszyć się nie da - przynajmniej
> w legalny sposób. Można troszke 'usprawnić', czyli wyłaczając
> automatyczne mapowanie dysków sieciowych i drukarek.
> Mapujemy kiedy potrzebujemy ;)

Automapowanie wyłaczyłem na wszystkich kompach w piątek.
W poniedzailek rano sie nieco zdziwilem, że nadal byly
problemy z dostepnem do 1 kompa, gdzie jest tylko udostepniona
drukarka, a nie pliki. Zwlaszcza, że na niej prawie nikt nie drukuje.
Okazalo się, że programik do "obslugi" drukarki (nie sam driver na
szczescie)
zainstalowany wraz z driverem automatycznie na kazdym kompie -
kontakotwal sie z drukarką nieustannie. Wyłączylem go wszedzie
i wreszcie jest OK!

Tak wiec, wg moich obliczeń, metoda rozpraszania zasobów,
jeszcze ladnych parę kompow mogę spokojnie dodać.

Na szczescie, drivery jedynej kolorowej laserowki,
zainstalowanej na wszystkich stanowiskach, nie robią
takich problemow, choć podłączona jest ona do peceta.
A gołowna drukarka cz-b to samodzielne urządzenie sieciowe.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc,

latet