Re: Vista i Opera 9.24

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 00:18:05 MET

Użytkownik "Zomo" <fuckonet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fmgnt6$i10$1@news.onet.pl...
> otworzyem sobie w operze link z grup news (automatycznie)
> zeby nie bylo ten tego, podaje link jak ponizej:
> http://www.youtube.com/watch?v=WRS9cpOMYv0
>
> no i teraz za kazdym razem jak otworze opere, bez wzgledu na to co
> otworze - obrazek, strone onetu czy innego youtube-a mam w glosnikach
> muzyke (dzwiek) z pierwszego linku - cuda w tej viscie jak w zadnym ze
> znanych mi systemow

Primo - ustaw prawidłowo czytnik - masz iso-8859-1, zamiast
iso-8859-2... chyba, że tego -1 potrzebujesz na codzień... To nie
czepiam się.

Secundo - A zamknąłeś zakładkę z obejrzanym filmem?
Bo inaczej przy każdym otwieraniu, uruchamianiu Opery, zakładka na nowo
odtworzy filmik - stąd dźwięki.
Najlepiej zrób tak - ja tak zrobiłem i sobie wybieram zależnei od
potrzeb:
Narzędzia->Preferencje (lub CTRL-F12)->Ogólne->u góry w pasku opisanym
"uruchamianie" wybrałem opcję "Wyświetlaj okno startowe". Ty oczywiście
wybierz, co Ci najbardziej odpowiada.
I po prostu zamykaj niepotrzebne już zakładki. A zostaw te, które chcesz
mieć znowu po ponownym odpaleniu komputera.

--
D4
U...kąsiła misia pszczoła... O ...niedobra! - misiu woła...