Re: Zamiana tonów niskich z wysokimi

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 12:56:54 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Wiktor S."
>Cytat z datasheeta: <<Scrambling is achieved by splitting the input voice
>frequencies into upper and lower frequency bands using switched capacitor
>filters, modulating each band with selected carrier frequencies to
>"frequency invert" the bands and then summing the output.>>.
>
>Czyli wygląda to na FM.

No właśnie z tego samego brałem i jak dla mnie nijak nie wychodzi
wprost, że FM. (no, chyba że z tego "frequency invert" wnioskujesz).

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Microsoft Office 2000: Wykrywasz co chcesz
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'