Re: Zamiana tonów niskich z wysokimi

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Sun 13 Jan 2008 - 11:17:08 MET

> Hmm... doczytałem sobie o tym FX214/FX224 i widzę, że on robi podział
> pasma i modulację osobno każdej części na różnych nośnych. Tylko nie
> do końca rozumiem jaką modulację.

Cytat z datasheeta: <<Scrambling is achieved by splitting the input voice
frequencies into upper and lower frequency bands using switched capacitor
filters, modulating each band with selected carrier frequencies to
"frequency invert" the bands and then summing the output.>>.

Czyli wygląda to na FM. Częstotliwości są w PDF-ie też podane - są 32
możliwości podziału. Można trzymac się jednej, albo zmieniać np. co parę
sekund, żeby było trudniej ;-)

--
Azarien