Jak udostepnic pliki w LANie tylko konkretnemu komputerow?

Autor: Mariusz <tester2.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 16:14:04 MET

Witam,

Mam w domu mini-siec zrobiona z komputera stacjonarnego i laptopa na routerze.
Wdostepniam w tej sieci udzialy dyskowe (np. dysk laptopa, zeby byl widoczny z
kompa stacjonarnego).
Czy ktos wie jak zrobic, zeby po podlaceniu sie do sieci w pracy moj dysk
laptopowy nie byl widoczny w calej firmowej sieci?
Nornmalnie to za kazdym razem jak przychodze do firmy to wylaczam
wspoldzielenie dla dysku w laptopie, a po powrocie do domu wlaczam je
spowrotem, ale troche to upierdliwe.
W opcjach wspoldzielenia jest tylko wybor uzytkownikow "lokalnych", wiec mam
ustawiony dostep do wspoldzielonego pliku dla "Everyone", a chcialbym, zeby
dostep do teog dysku sieciowego byl tylko z konkretnego kompa ("Domowy") albo
po zapytaniu o haslo.
Nie wiem czy to jasne co napisale, ale jakos nie umeim tego skonfigurowac tak
jak chce.

Z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi.

Mariusz