Re: Program do monitorowania instalacji i deinstalacji programów

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 15:51:40 MET

Dnia 2008-01-12, o godzinie 11:10:42, użytkownik *Artur Dębski* napisał(a)
w wiadomości: <news:fma42u$t4f$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Witam wszystkich
> Może ktoś poleci mi dobry i najlepiej darmowy programik
> dla Windows XP (Vista) do
> do monitorowania instalacji i deinstalacji programów
> tak aby po odinstalowanym oprogramowaniu nie zostawały
> żadne niepotrzebne wpisy w rejestrze biblioteki w systemie itp
> (ntuser.dat po po roku spuchł mi z około 300kB
> na systemie zaraz po instalacji do około 15MB!)
>
> Jak praktycznie rozwiązujecie takie problemy?

Do monitorowania instalacji używam programu Total Uninstall, a do
testowania programów wirtualnych maszyn.

http://www.martau.com/
http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/virtualpc/default.mspx

--
Pozdrawiam