Program do monitorowania instalacji i deinstalacji programów

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 11:10:42 MET

Witam wszystkich
Może ktoś poleci mi dobry i najlepiej darmowy programik
dla Windows XP (Vista) do
do monitorowania instalacji i deinstalacji programów
tak aby po odinstalowanym oprogramowaniu nie zostawały
żadne niepotrzebne wpisy w rejestrze biblioteki w systemie itp
(ntuser.dat po po roku spuchł mi z około 300kB
na systemie zaraz po instalacji do około 15MB!)

Jak praktycznie rozwiązujecie takie problemy?

Wszelkie programy do czyszczenia rejestru
nie rozwiązują sprawy - rejestr puchnie
a maszyna zaczyna spowalniać i zachowywac się w
nieprzewidywalny sposób mimo nieobenosci wirusów, czystych temp,
przejrzystego autostartu i usług.

Chyba ciagłe przywracanie systemu do stanu sprzed instalacji
oprogramowania nie jest jedynym rozwiązaniem?

Dziękuję i pozdrawiam

--
Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl