Re: Kradziez - kiedy XP jest legalny ?

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 00:33:36 MET

Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał:
> Tak jak pisałem - w Niemczech Microsoft wytoczył swoich najlepszych i
> najdroższych na świecie prawników przeciw użytkownikowi który złamał to co oni
> nazywają licencją. Przegrali i zostali zmuszeni do zmiany treści tej licencji
> (pomimo że uznaną ją za niewiążącą). A prawo i sądownictwo niemieckie jest
> dość podobne do naszego.

pytanie

http://www.google.com/search?hl=pl&client=opera&rls=en&hs=Osn&q=microsoft+oem+lawsuit+germany&btnG=Szukaj&lr=

zwraca nam "A German appeal court has ruled that Microsoft can't stop dealers
selling software it intends should ship only with new PCs separately"

Published Tuesday 11th July 2000 11:25 GMT

i to mniej wiecej wszystko co google mowia o okolicach microsoft germany lawsuit

czyli niemiecki sad apelacyjny orzekl ze ms nie moze zabronic dealerom
sprzedawania softu (jak sie domyslamy chodzi o oemy), ktory ms'a zdaniem
powinien byc sprzedawany z nowymi pecetami, oddzielnie.

czyli tak jak jest teraz - kupujesz oema i instalujesz go sam

jezeli chodzi ci o cos nowszego to czekam na zrodlo